Garancia
Garanciális feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
A Vásárlási feltételek menüpont 6. bekezdése részletesen tartalmazza, a Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság a Vásárló jogalapjait.
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók szakszakszervizei biztosítják, így ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott termékre minimum 12 vagy 24 illetve 36 hónap jótállás tartozik.
Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A számla egy példánya vagy a termékhez gyárilag mellékelt Gyártói garancia jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudják a garanciális márkaszervizek a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek postai úton elküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a jótállás csomagolásban lévő számlával érvényesíthető, vagy az azzal együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
A garanciális javítás visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a garancia nem érvényesíthető.